Usługa "G2A" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną G2A?
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.g2a.com/contact
Media społecznościowe: @G2A_Support
Co się stało z G2A?
G2A to platforma handlowa gier wideo i konsoli. Usługa może być niedostępna z różnych powodów, w tym prac technicznych lub ataków DDoS.
Problem z logowaniem do konta G2A?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
Zresetuj hasło.
Problemy z wydobyciem zdjęć w G2A?
Sprawdź połączenie z Internetem.
Przeładowaj stronę.
Spróbuj użyć innej przeglądarki.
Strona się nie ładuje?
Sprawdź połączenie z Internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są blokowane adresy serwerów G2A przez przeglądarkę lub router.
Problemy z wykonaniem zakupów?
Upewnij się, że w profilu znajdują się aktualne dane płatnicze.
Spróbuj wykonaj zakup ponownie.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Nie można skasować pozycji w koszyku?
Sprawdź, czy nie są włączone blokady sklepu w przeglądarce.