Czy Garmin nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Garmin

Garmin

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: garmin.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Garmin" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Garmin nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Garmin?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Garmin?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://support.garmin.com
  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej
  • Media społecznościowe: @GarminSupport

Co się stało z Garmin?

Garmin to usługa przewodnia w zakresie sprzętu i oprogramowania do wypraw. Może się zdarzyć, że usługa nie działa ze względu na prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne techniczne problemy.

Problem z logowaniem do konta Garmin?

  • Upewnij się, że wprowadzony adres e-mail lub numer telefonu jest poprawny.
  • Spróbuj odświeżyć stronę i ponownie wprowadzić dane logowania.
  • Sprawdź swoje poślednie ustawienia sieci, aby upewnić się, że masz stabilny łączność z Internetem.

Zdjęcia w Garmin się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem i upewnij się, że nie ma problemów z siecią.
  • Zresetuj połączenie z Internetem lub spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć urządzenie.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację, aby wyświetlić nowe zdjęcia.

Błąd podczas łączenia z serwerami Garmin?

  • Upewnij się, że masz aktywną subskrypcję i poprawnie skonfigurowany adres IP.
  • Sprawdź swoje zapory i sieciowe ustawienia, aby upewnić się, że nie blokują komunikacji z serwerami Garmin.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Garmin, aby uzyskać dodatkową pomoc.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry