Usługa "Google Drive" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Google Drive?
Formularz kontaktowy na stronie https://support.google.com
Media społecznościowe: https://twitter.com/googlehelp
Co się stało z Google Drive?
Google Drive to usługa do pracy z plikami w chmurze, zapewniająca dostęp do nich z dowolnego miejsca. Ogólne przyczyny awarii mogą być następujące: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Google Drive?
Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy serwis nie jest wyłączony przez dostawcę internetu.
Zdjęcia w Google Drive się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Przeładuj stronę.
Upewnij się, że zdjęcia nie przekroczyły limitu rozmiaru pliku.
Pliki nie są dostępne dla innych użytkowników?
Upewnij się, że udostępniłeś pliki odpowiedniej grupie osób.
Sprawdź ustawienia udostępniania.
Sprawdź, czy osoba, której udostępniłeś pliki, nie wyłączyła dostępu.
Błąd podczas załadowania pliku?
Spróbuj załadować plik jeszcze raz.
Upewnij się, że plik nie jest zbyt duży.
Spróbuj załadować inny format pliku.
Google Drive nie odpowiada?
Sprawdź połączenie internetowe.
Przeładuj stronę.
Spróbuj odnowić sesję (wyloguj się i zaloguj ponownie).