Czy Google Drive nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Google Drive

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: drive.google.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Google Drive" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Google Drive nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Google Drive?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Google Drive?

  • Formularz kontaktowy na stronie https://support.google.com
  • Media społecznościowe: https://twitter.com/googlehelp

Co się stało z Google Drive?

Google Drive to usługa do pracy z plikami w chmurze, zapewniająca dostęp do nich z dowolnego miejsca. Ogólne przyczyny awarii mogą być następujące: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Google Drive?

  • Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail i hasło.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź, czy serwis nie jest wyłączony przez dostawcę internetu.

Zdjęcia w Google Drive się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeładuj stronę.
  • Upewnij się, że zdjęcia nie przekroczyły limitu rozmiaru pliku.

Pliki nie są dostępne dla innych użytkowników?

  • Upewnij się, że udostępniłeś pliki odpowiedniej grupie osób.
  • Sprawdź ustawienia udostępniania.
  • Sprawdź, czy osoba, której udostępniłeś pliki, nie wyłączyła dostępu.

Błąd podczas załadowania pliku?

  • Spróbuj załadować plik jeszcze raz.
  • Upewnij się, że plik nie jest zbyt duży.
  • Spróbuj załadować inny format pliku.

Google Drive nie odpowiada?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeładuj stronę.
  • Spróbuj odnowić sesję (wyloguj się i zaloguj ponownie).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry