Usługa "Google Play" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Media społecznościowe: https://twitter.com/GooglePlay
Co się stało z Google Play?
Google Play jest platformą, która umożliwia użytkownikom instalację, aktualizację i korzystanie z aplikacji mobilnych. Przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Problem z logowaniem do konta Google Play?
Upewnij się, że masz aktywne i poprawne konto.
Sprawdź połączenie z Internetem.
Próbuj ponownie za kilka minut.
Aplikacje nie są widoczne w Google Play?
Sprawdź, czy masz zainstalowane ostatnie update aplikacji.
Przejrzyj filtry wyszukiwania.
Spróbuj wyszukać inne źródło aplikacji.
Przepływy płatnicze nie działają w Google Play?
Upewnij się, że masz poprawną metodę płatności skonfigurowaną w twojej karcie Google Play.