Usługa "Gov.pl" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Wroclaw, Błędów, Poznan. Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera i Nie otwierają się strony praca.gov.pl ani strona profilu zaufanego. Wyskakuje informacja "Ta witryna jest nieosiągalna".
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Strona internetowa się nie otwiera5
Nie otwierają się strony praca.gov.pl ani strona profilu zaufanego. Wyskakuje informacja "Ta witryna jest nieosiągalna"1
Dlaczego Gov.pl nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Gov.pl?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Gov.pl?
Formularz kontaktowy na stronie: https://gov.pl/kontakt
Media społecznościowe: @gov_pl_support
Co się stało z Gov.pl?
Gov.pl to serwis internetowy zapewniający dostęp do informacji publicznych. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Gov.pl?
Sprawdź poprawność danych logowania.
Wyczysć pamięć podręczną w przeglądarce.
Próbuj się zalogować ponownie.
Strony Gov.pl się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone blokadory adresów lub VPN, które mogą uniemożliwić dostęp.
Zdjęcia w Gov.pl się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem dla obrazów.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone blokadory adresów lub VPN, które mogą uniemożliwić dostęp do obrazów.
Nie można uzyskać dostępu do oprzytomnienia i wyszukiwania?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone blokadory adresów lub VPN, które mogą uniemożliwić dostęp.
Serwis Gov.pl się nie odpowiada?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone blokadory adresów lub VPN, które mogą uniemożliwić dostęp.