Usługa "House" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną House?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://support.house.com
Co się stało z House?
Usługa House zapewnia dostęp do różnych funkcji. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta House?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny login i hasło.
Przetestuj połączenie z internetem.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Zdjęcia w House się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inną przeglądarkę.
Sprawdź, czy serwer nie jest przechodził awarii.
Strona House nie odpowiada?
Przetestuj inną sieć lub lokalizację.
Sprawdź, czy nie ma problemów z dostawcą internetu.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Nie można wylogować się z konta House?
Spróbuj wylogować się za pomocą innej przeglądarki.