Czy IKEA nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo IKEA

IKEA

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: ikea.pl

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "IKEA" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego IKEA nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z IKEA?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną IKEA?

  • Telefon: nie udostępniony bezpośrednio, formularz kontaktowy na stronie oficjalnej.
  • E-mail: nie udostępniony bezpośrednio, formularz kontaktowy na stronie oficjalnej.
  • Formularz kontaktowy: https://www.ikea.com/contact-us
  • Media społecznościowe: strona oficjalna w profilach na platformach społecznościowych.

Co się stało z IKEA?

IKEA jest dużą siecią handlową sprzedającą meble i przedmioty do wnętrz. W razie problemów może być kilka przyczyn, takich jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta IKEA?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny login i hasło.
  • Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
  • Spróbuj się zalogować z innej przeglądarki.

Zdjęcia w IKEA się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Opróżnij pamięć podręczną w przeglądarce.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami IKEA.

Problemy z zamówieniami w IKEA?

  • Upewnij się, że wypełniono wszystkie wymagane pola formularza zamówienia.
  • Sprawdź, czy karta płatnicza jest aktywna i ma wystarczające środki.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną IKEA.

Strona IKEA nie odpowiada?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Opróżnij pamięć podręczną w przeglądarce.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami IKEA.

Problemy z synchronizacją danych w aplikacji IKEA?

  • Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji.
  • Wyloguj się i zaloguj się ponownie w aplikacji.
  • Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do korzystania z funkcji aplikacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry