Czy iMessage nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

iMessage

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: apple.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "iMessage" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego iMessage nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z iMessage?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną iMessage?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.apple.com/support/
  • Media społecznościowe: @AppleSupport

Co się stało z iMessage?

iMessage jest usługą komunikacji dla użytkowników systemu iOS i macOS. Może się zdarzyć, że nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Strona nie odpowiada?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Zresetuj parametry sieci na urządzeniu.
  • Przeglądaj stronę w trybie lancuchu lub na innym urządzeniu.

Wiadomości nie są wysyłane?

  • Upewnij się, że masz wystarczającą przestrzeń na dysku.
  • Sprawdź, czy serwery Apple są działające.
  • Wyłącz i ponownie włącz funkcję iMessage.

Wiadomości są oznaczane jako przeczytane, ale nie są widoczne?

  • Sprawdź, czy masz włączoną opcję wbudowanego czytnika wiadomości.
  • Sprawdź, czy nie osiągnął limit wiadomości w oknie.
  • Przeglądaj wiadomości w innym zakresie.

Zdjęcia nie ładują się?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeglądaj wiadomości za pomocą innego typu połączenia (np. LTE).
  • Spróbuj wysłać zdjęcie za pomocą innego programu (np. E-mail).

Obserwujesz problemy z czasem odczytania wiadomości?

  • Sprawdź, czy masz włączoną funkcję automatycznego aktualizowania czasu.
  • Sprawdź, czy nie masz włączonego trybu „Cisza” lub „Nieprzerywany”.
  • Wyłącz i ponownie włącz funkcję iMessage.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry