Usługa "InPost Mobile" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego InPost Mobile nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z InPost Mobile?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną InPost Mobile?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.inpost.pl/kontakt
Media społecznościowe: https://www.inpost.pl/pl/kanały-prasowe
Co się stało z InPost Mobile?
InPost Mobile to usługa do wysyłania list przekazów. Została ona stworzona przez InPost, aby zaprojektować i zaimplementować nowoczesną, intuicyjną platformę przetwarzania list przekazów.
Prace techniczne
Ataki DDoS
Problemy u dostawcy internetu
Problem z logowaniem do konta InPost Mobile?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawny numer konta lub adres e-mail.
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Próbuj ponownie później.
Zdjęcia w InPost Mobile się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Przeprowadź czyszczenie cache przeglądarki.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Wiadomości nie są odbiorczo wysyłane?
Upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca na urządzeniu.
Sprawdź, czy masz włączone właściwe uprawnienia do wysyłania wiadomości.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Błąd podczas wprowadzania danych?
Sprawdź, czy wprowadzasz poprawne dane.
Upewnij się, że używasz poprawnego formatu daty i czasu.