Czy InPost Mobile nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Strona główna»Logistyka»InPost Mobile
Logo InPost Mobile

InPost Mobile

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: inpost.pl

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "InPost Mobile" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego InPost Mobile nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z InPost Mobile?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną InPost Mobile?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.inpost.pl/kontakt
  • Media społecznościowe: https://www.inpost.pl/pl/kanały-prasowe

Co się stało z InPost Mobile?

InPost Mobile to usługa do wysyłania list przekazów. Została ona stworzona przez InPost, aby zaprojektować i zaimplementować nowoczesną, intuicyjną platformę przetwarzania list przekazów.

  • Prace techniczne
  • Ataki DDoS
  • Problemy u dostawcy internetu

Problem z logowaniem do konta InPost Mobile?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawny numer konta lub adres e-mail.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Próbuj ponownie później.

Zdjęcia w InPost Mobile się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Przeprowadź czyszczenie cache przeglądarki.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.

Wiadomości nie są odbiorczo wysyłane?

  • Upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca na urządzeniu.
  • Sprawdź, czy masz włączone właściwe uprawnienia do wysyłania wiadomości.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Błąd podczas wprowadzania danych?

  • Sprawdź, czy wprowadzasz poprawne dane.
  • Upewnij się, że używasz poprawnego formatu daty i czasu.
  • Spróbuj ponownie później.

Inne problemy z wykonywaniem operacji?

  • Przeprowadź czyszczenie cache przeglądarki.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry