Czy Interactive Brokers nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Strona główna»Finanse»Interactive Brokers
Logo Interactive Brokers

Interactive Brokers

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: interactivebrokers.com

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 02.11.2025 10:27

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Interactive Brokers" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw. Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Strona internetowa się nie otwiera1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Interactive Brokers nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Interactive Brokers?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Interactive Brokers?

  • Formularz kontaktowy na stronie: https://www.interactivebrokers.com/help
  • Media społecznościowe: https://www.interactivebrokers.com/community

Co się stało z Interactive Brokers?

Interactive Brokers to platforma inwestycyjna, która zapewnia dostęp do rynków finansowych. Może się zdarzyć, że usługa nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Interactive Brokers?

  • Upewnij się, że wprowadzony adres e-mail i hasło są poprawne.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki.
  • Sprawdź, czy serwer nie jest blokowany przez firewall lub antivirus.

Brak dostępu do funkcji platformy?

  • Sprawdź, czy masz aktywną subskrypcję i płatności są aktualnie wykonywane.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchom aplikację.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą formularza kontaktowego.

Problemy z wyświetlaniem danych?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeładowaj stronę.
  • Sprawdź, czy nie są włączone dodatkowe rozszerzenia przeglądarki, które mogą interferować z działaniem platformy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry