Usługa "iTunes" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną iTunes?
Formularz kontaktowy: https://support.apple.com
Media społecznościowe: @AppleSupport
Co się stało z iTunes?
iTunes jest usługą Apple do pobierania i słuchania muzyki, oglądania filmów i TV Show. Wszystkie funkcje mogą być zawieszone lub nieprzyjazne ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta iTunes?
Sprawdź poprawność danych logowania.
Wyczyszcz pozostałe pliki cookies w przeglądarce.
Próbuj się logować z innej przeglądarki.
Zdjęcia w iTunes się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Oczysć cache przeglądarki.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź, czy serwery iTunes nie są zawieszone.
iTunes nie odpowiada?
Zrestartuj aplikację.
Sprawdź, czy masz aktualną wersję iTunes.
Sprawdź, czy pozostali komponenty systemu są w aktualnej wersji.
Problem z synchronizacją z urządzeniem?
Upewnij się, że urządzenie jest podłączone do sieci internet.
Sprawdź ustawienia synchronizacji na urządzeniu.
Sprawdź, czy pozostali komponenty systemu są w aktualnej wersji.
Problemy z pobieraniem zawartości?
Sprawdź, czy masz dostęp do sieci internet.
Sprawdź, czy wybrane źródło zawartości jest dostępne.
Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie pobrać zawartość.