Usługa "KFC" działa ze stabilnością 99.30%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 29 dni, 18 godz., 55 min, czyli 99.30% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw, Wroclaw, Poznan. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Historia awarii
Awaria29.10.2025 16:04 - 29.10.2025 21:08
Czas trwania: 5 godzin
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Aplikacja nie działa110
Strona internetowa się nie otwiera90
Nie ładuje się1
Nie widzę nic w aplikacji. A strona się nie otwiera. Wszystkie inne strony normalnie się otwieraja1
Dlaczego KFC nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z KFC?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną KFC?
Telefon: nie udostępniony bezpośrednio
E-mail: nie udostępniony bezpośrednio
Formularz kontaktowy: na stronie https://www.kfc.com/contact
Media społecznościowe: @KFC_CS
Co się stało z KFC?
KFC to szybka restauracja słynąca ze swojej kuchni amerykańskiej. W przypadku problemów z usługą, może to być spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS, problemami u dostawcy internetu lub innymi technicznymi problemami.
Problem z logowaniem do konta KFC?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane użytkownika.
Spróbuj wyczyścić cookies i dane cache w przeglądarce.
Zaloguj się za pomocą innego urządzenia lub przeglądarki.
Strona KFC się nie ładuje?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Przeładowaj stronę.
Spróbuj uzyskać dostęp do strony za pomocą innego urządzenia.
Problemy z zamówieniami w KFC?
Upewnij się, że masz poprawnie wpisane dane do zamówienia.
Spróbuj zamówić za pomocą innego urządzenia lub przeglądarki.
Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą formularza kontaktowego.
Nie można usłyszeć menu w aplikacji KFC?
Sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji.
Zamknij aplikację i ponownie ją otwórz.
Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą formularza kontaktowego.