Strona lub aplikacja Microsoft 365 nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Microsoft 365!

Microsoft 365

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://microsoft.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Sprawdź status Microsoft 365 w innych krajach

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Microsoft 365" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Microsoft 365?

  • Formularz kontaktowy: https://support.microsoft.com/contact
  • Centrum pomocy: https://support.microsoft.com
  • Media społecznościowe: https://twitter.com/MicrosoftSupport

Co się stało z Microsoft 365?

Microsoft 365 to usługa zapewniająca dostęp do aplikacji i narzędzi w chmurze. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta Microsoft 365?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne nazwę użytkownika i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki.
  • Sprawdź, czy serwer DNS jest poprawnie skonfigurowany.

Zdjęcia w Microsoft 365 się nie ładują?

  • Upewnij się, że masz stabilne połączenie z internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę internetową.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerem Microsoft 365.

Błędy podczas synchronizacji kontaktów?

  • Sprawdź, czy włączona jest synchronizacja kontaktów.
  • Upewnij się, że serwer Outlook Exchange jest dostępny.
  • Spróbuj wyczyszczenia plików pamięci podręcznej.

Brak dostępu do współpracy w realnym czasie?

  • Upewnij się, że użytkownicy mają aktywne licencje Microsoft 365.
  • Sprawdź, czy serwer jest odpowiednio skonfigurowany do obsługi współpracy.
  • Spróbuj odświeżyć stronę internetową.

Nie można wysłać wiadomości e-mail?

  • Sprawdź, czy włączona jest opcja wysyłania e-mail.
  • Upewnij się, że serwer SMTP jest dostępny.
  • Spróbuj zmiany portu SMTP na inny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry