Czy My mobile nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

My mobile

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: my-mobile.pl

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "My mobile" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego My mobile nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z My mobile?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną My mobile?

  • Formularz kontaktowy: https://support.mymobile.com/contact
  • Media społecznościowe: @mymobile_support

Co się stało z My mobile?

My mobile to usługa mobilna zapewniająca dostęp do różnych funkcji. Przyczyny awarii mogą być różne, takie jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta My mobile?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny numer telefonu lub e-mail.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przetestuj inną przeglądarkę lub urządzenie.

Zdjęcia w My mobile się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
  • Opróżnić cache przeglądarki.

Dane profilowe nie są widoczne?

  • Sprawdź, czy Twoje dane są aktualnie zsynchronizowane.
  • Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Strona My mobile nie odpowiada?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
  • Opróżnić cache przeglądarki.

Błędy w danych wyświetlanych?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
  • Opróżnić cache przeglądarki.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry