Usługa "My mobile" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
My mobile to usługa mobilna zapewniająca dostęp do różnych funkcji. Przyczyny awarii mogą być różne, takie jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta My mobile?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny numer telefonu lub e-mail.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inną przeglądarkę lub urządzenie.
Zdjęcia w My mobile się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
Opróżnić cache przeglądarki.
Dane profilowe nie są widoczne?
Sprawdź, czy Twoje dane są aktualnie zsynchronizowane.
Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Strona My mobile nie odpowiada?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
Opróżnić cache przeglądarki.
Błędy w danych wyświetlanych?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.