Usługa "My mobile" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną My mobile?
My mobile to usługa mobilna zapewniająca dostęp do różnych funkcji. Przyczyny awarii mogą być różne, takie jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta My mobile?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny numer telefonu lub e-mail.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inną przeglądarkę lub urządzenie.
Zdjęcia w My mobile się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
Opróżnić cache przeglądarki.
Dane profilowe nie są widoczne?
Sprawdź, czy Twoje dane są aktualnie zsynchronizowane.
Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Strona My mobile nie odpowiada?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.
Opróżnić cache przeglądarki.
Błędy w danych wyświetlanych?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeglądnąć ustawienia połączenia z internetem w Twojej sieci.