Usługa "Netflix" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Netflix jest świetną platformą strumieniowego oglądania filmów i seriali. Może jednak wystąpić kilka problemów. Przyczynami mogą być prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Netflix?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerami Netflix.
Zdjęcia w Netflix się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przeglądniejsz swoje przeglądarkę i wyczyść cache.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Netflix nie odpowiada?
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerami Netflix.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.
Sprawdź, czy nie występują problemy z połączeniem do sieci.