Usługa "Netto" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Usługa Netto zapewnia dostęp do internetu i innych usług. Ogólne przyczyny awarii mogą być następujące: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Netto?
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych (e-mail i hasło).
Spróbuj odświeżyć stronę.
Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
Zdjęcia w Netto się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeglądarkę odśwież.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć połączenie z internetem.
Czy nie można uzyskać dostępu do strony Netto?
Sprawdź, czy inne strony internetowe są dostępne.
Przełącz na inną sieć lub użyj innego urządzenia.
Sprawdź, czy serwery Netto nie są przełączone do trybu awaryjnego.
Strona się nie ładuje?
Sprawdź, czy serwery Netto nie są przecięte przez awarie.
Przeładowaj stronę.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć połączenie z internetem.
Co robić, gdy aplikacja Netto nie odpowiada?
Zamknij aplikację i otwórz ją ponownie.
Sprawdź, czy dostęp do aplikacji nie jest ograniczony przez dostawcę internetowego połączenia.