Usługa "Nintendo eShop" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Nintendo eShop jest platformą do zakup online gier i dodatków dla systemów Nintendo. W przypadku problemów może się tak stać ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Nintendo eShop?
Upewnij się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź połączenie z internetem.
Zdjęcia w Nintendo eShop się nie ładują?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Spróbuj przeglądać stronę w innym przeglądarce.
Co robić, gdy Nintendo eShop się nie odzywa?
Sprawdź, czy serwis nie jest przeczyszczony.
Spróbuj odwiedzić inną stronę, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony sieciowej.
Spróbuj ponownie uruchomić router.
Błędy podczas zakupu w Nintendo eShop?
Upewnij się, że w profilu wystarczająca ilość środków płatniczych.