Czy NordVPN nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo NordVPN

NordVPN

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: nordvpn.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "NordVPN" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego NordVPN nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z NordVPN?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną NordVPN?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://support.nordvpn.com
  • Media społecznościowe: @nordvpn_support

Co się stało z NordVPN?

NordVPN to usługa VPN zapewniająca bezpieczny i prywatny dostęp do internetu. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta NordVPN?

  • Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe hasło.
  • Spróbuj odświeżyć stronę i ponownie spróbuj się zalogować.
  • Sprawdź, czy twoje połączenie z internetem jest aktywne.

Brak dostępu do serwisu NordVPN?

  • Upewnij się, że masz odpowiednią subskrypcję aktywną.
  • Sprawdź, czy nie są wprowadzone prace techniczne na serwerach NordVPN.
  • Spróbuj odłączyć się i ponownie się połączyć z serwisem.

Przyłączenie do serwera VPN nie powiodło się?

  • Upewnij się, że wybrano poprawny serwer VPN.
  • Sprawdź, czy nie są blokowane porty w Twojej sieci.
  • Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację NordVPN.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry