Czy O2 nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo O2

O2

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: o2.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 01.10.2025 12:54

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "O2" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Nadarzyn. Główne problemy to: Brak możliwości logowania do poczty.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Brak możliwości logowania do poczty1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego O2 nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z O2?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną O2?

  • Telefon: +48 123456789 (bezpośredni telefon do wsparcia nie jest udostępniany, głównym kanałem kontaktu jest formularz na stronie)
  • E-mail: support@o2.pl
  • Formularz kontaktowy: https://www.o2.pl/support
  • Media społecznościowe: @O2_help

Co się stało z O2?

O2 to operater telefonii i internetu. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta O2?

  • Krok 1: Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe dane logowania.
  • Krok 2: Spróbuj wyczyścić dane w cookie w przeglądarce.
  • Krok 3: Zresetuj hasło, jeśli zapomniałeś je.
  • Strona O2 się nie ładuje?

    • Krok 1: Sprawdź, czy masz stabilne połączenie z internetem.
    • Krok 2: Opróżnij pamięć przeglądarki.
    • Krok 3: Spróbuj odwiedzić inną stronę internetową, aby wykluczyć problemy z połączeniem.
    • Nie działa aplikacja O2?

      • Krok 1: Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji.
      • Krok 2: Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
      • Krok 3: Spróbuj się połączyć przy użyciu innej sieci lub urządzenia.
      • Dodatkowe opłaty pojawiają się bez wyjaśnień?

        • Krok 1: Sprawdź swoje opcje pakietu i usługi.
        • Krok 2: Skontaktuj się z pomocą techniczną.
        • Krok 3: Sprawdź, czy nie masz aktywnych dodatkowych usług.
        • Problem ze zmianą hasła w aplikacji O2?

          • Krok 1: Upewnij się, że wprowadzono nowe hasło, które nie jest krótsze niż 6 znaków.
          • Krok 2: Upewnij się, że nowe hasło nie zawiera spacji.
          • Krok 3: Spróbuj zmienić hasło na innym urządzeniu lub w innej sesji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry