Czy Outlook nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Outlook

Outlook

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: outlook.com

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 30.10.2025 10:14

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Outlook" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw, Krakow, Lodz. Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera i Aplikacja nie działa.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Strona internetowa się nie otwiera4
  • Aplikacja nie działa3

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Outlook nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Outlook?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Outlook?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://support.microsoft.com/en-us
  • Formularz kontaktowy: https://support.microsoft.com/contactus
  • Media społecznościowe: @MicrosoftSupport

Co się stało z Outlook?

Outlook jest usługą e-maili i komunikacji, oferowaną przez Microsoft. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Outlook?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inne przeglądarki.

Zdjęcia w Outlook się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inne przeglądarki.
  • Sprawdź, czy serwer hostujący zdjęcia jest dostępny.
  • Sprawdź ustawienia Outlooka dla załadowywania zdjęć.

Przesyłanie wiadomości nie powiodło się?

  • Sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do folderu 'Praca’ lub 'Spam’.
  • Upewnij się, że adres odbiorcy jest poprawny.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.

Outlook nie odpowiada?

  • Przetestuj inne przeglądarki.
  • Sprawdź, czy serwer Outlook jest dostępny.
  • Zresetuj ustawienia Outlooka.

Brak dostępu do konta Outlook?

  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inne przeglądarki.
  • Sprawdź, czy nie wystąpił blokadę adresu IP przez administratora sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry