Usługa "PCLab" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego PCLab nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z PCLab?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną PCLab?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.pclab.com/support
Media społecznościowe: @PCLabSupport
Co się stało z PCLab?
PCLab to serwis online, który może być czasami niedostępny ze względów technicznych. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta PCLab?
Upewnij się, że wpisałeś prawidłowe hasło i użytkownika.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Zdjęcia w PCLab się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są blokowane przez przeglądarkę lub przez sieć.
PCLab wolno się działa?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Przeładowaj stronę.
Spróbuj odwiedzić inną stronę, aby wykluczyć problemy z siecią.
Nie można wysłać komentarzy w PCLab?
Sprawdź, czy nie są włączone blokady przeglądarki.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Błędy na stronie PCLab?
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone dodatkowe rozszerzenia przeglądarki, które mogą blokować stronę.