Czy Plex nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Plex

Plex

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: plex.tv

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Plex" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Plex nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Plex?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Plex?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.plex.tv/support
  • Media społecznościowe: @PlexSupport

Co się stało z Plex?

Plex to usługa streamingowa, która pozwala na przeglądanie i udostępnianie mediów w sieci. Ogólnie rzecz biorąc, awarie mogą być spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS, problemami u dostawcy internetu lub innymi technicznymi problemami.

Problem z logowaniem do konta Plex?

  • Upewnij się, że wprowadzony adres e-mail lub hasło są poprawne.
  • Spróbuj wyczyścić dane w pamięci podręcznej przeglądarki.
  • Uzyskaj nowe poświadczenia przez zmianę hasła lub kontaktując się z pomocą techniczną.

Zdjęcia w Plex się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem i prędkość transferu danych.
  • Użyj innego przeglądarki lub urządzenia.
  • Spróbuj ponownie załadować stronę.

Plex nie odpowiada?

  • Sprawdź, czy serwer Plex nie jest przechodził w tryb offline.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Spróbuj ponownie uruchomić aplikację.

Błędy podczas synchronizacji?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że serwery Plex są dostępne.
  • Spróbuj ponownie synchronizować zawartość.

Problemy z dostępem do obsługi treści?

  • Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do dostępu do obsługi treści.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Spróbuj ponownie załadować stronę obsługi treści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry