Strona lub aplikacja Plex nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Plex!

Plex

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://plex.tv

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Plex" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Plex?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.plex.tv/support
  • Media społecznościowe: @PlexSupport

Co się stało z Plex?

Plex to usługa streamingowa, która pozwala na przeglądanie i udostępnianie mediów w sieci. Ogólnie rzecz biorąc, awarie mogą być spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS, problemami u dostawcy internetu lub innymi technicznymi problemami.

Problem z logowaniem do konta Plex?

  • Upewnij się, że wprowadzony adres e-mail lub hasło są poprawne.
  • Spróbuj wyczyścić dane w pamięci podręcznej przeglądarki.
  • Uzyskaj nowe poświadczenia przez zmianę hasła lub kontaktując się z pomocą techniczną.

Zdjęcia w Plex się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem i prędkość transferu danych.
  • Użyj innego przeglądarki lub urządzenia.
  • Spróbuj ponownie załadować stronę.

Plex nie odpowiada?

  • Sprawdź, czy serwer Plex nie jest przechodził w tryb offline.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Spróbuj ponownie uruchomić aplikację.

Błędy podczas synchronizacji?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że serwery Plex są dostępne.
  • Spróbuj ponownie synchronizować zawartość.

Problemy z dostępem do obsługi treści?

  • Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do dostępu do obsługi treści.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Spróbuj ponownie załadować stronę obsługi treści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry