Czy Publio nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Publio

Publio

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: publio.pl

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Publio" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Publio nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Publio?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Publio?

  • Formularz kontaktowy: https://publio.com/support
  • Media społecznościowe: @PublioSupport

Co się stało z Publio?

Publio to usługa do zarządzania treścią w sieciach społecznościowych. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne techniczne problemy.

Nie można się zalogować do konta Publio?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyścić cookies i dane cache w przeglądarce.
  • Spróbuj się zalogować z innego przeglądarki lub urządzenia.

Zdjęcia w Publio się nie ładują?

  • Upewnij się, że łącze do zdjęcia jest poprawne.
  • Sprawdź, czy serwer, na którym znajdują się zdjęcia, jest dostępny.
  • Spróbuj przeładować stronę.

Wiadomości w Publio nie są widoczne?

  • Upewnij się, że masz aktywny internet i otrzymujesz wiadomości.
  • Sprawdź, czy nie jest zaaktywowana opcja filtrowania wiadomości.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.

Błąd łączenia z serwerem Publio?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Publio.
  • Spróbuj się połączyć z serwerem Publio przez inne urządzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry