Usługa "Publio" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego Publio nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Publio?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Publio?
Formularz kontaktowy: https://publio.com/support
Media społecznościowe: @PublioSupport
Co się stało z Publio?
Publio to usługa do zarządzania treścią w sieciach społecznościowych. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne techniczne problemy.
Nie można się zalogować do konta Publio?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić cookies i dane cache w przeglądarce.
Spróbuj się zalogować z innego przeglądarki lub urządzenia.
Zdjęcia w Publio się nie ładują?
Upewnij się, że łącze do zdjęcia jest poprawne.
Sprawdź, czy serwer, na którym znajdują się zdjęcia, jest dostępny.
Spróbuj przeładować stronę.
Wiadomości w Publio nie są widoczne?
Upewnij się, że masz aktywny internet i otrzymujesz wiadomości.
Sprawdź, czy nie jest zaaktywowana opcja filtrowania wiadomości.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Błąd łączenia z serwerem Publio?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Publio.
Spróbuj się połączyć z serwerem Publio przez inne urządzenie.