Czy PureVPN nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo PureVPN

PureVPN

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: purevpn.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "PureVPN" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego PureVPN nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z PureVPN?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną PureVPN?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.purevpn.com/help
  • Media społecznościowe: @PureVPN_Support

Co się stało z PureVPN?

PureVPN to usługa VPN zapewniająca bezpieczny i prywatny dostęp do sieci. Ogólnie przyczyny awarii mogą być następujące: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta PureVPN?

  • Upewdź się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Sprawdź, czy serwer VPN jest aktywny.

Długie czasy odpowiedzi lub brak połączenia?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Przełącz się na inny serwer VPN.
  • Sprawdź, czy nie są przeprowadzone prace techniczne.

Błędy podczas konfiguracji urządzenia?

  • Upewdź się, że ustawienia sieci są poprawne.
  • Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć urządzenie.
  • Sprawdź, czy poprawnie zostały wprowadzone dane logowania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry