Strona lub aplikacja Signal nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Signal!

Signal

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://signal.org

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Signal" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Signal?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://support.signal.com

Co się stało z Signal?

Signal jest aplikacją służącą do komunikowania się bez przechodzenia przez serwery trzecich stron. Może się zdarzyć, że awarie są spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS lub problemami u dostawców internetu.

Problem z logowaniem do konta Signal?

  • Upewnij się, że masz poprawny numer telefonu skojarzony z kontem.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.

Zdjęcia w Signal się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Zrestartuj aplikację Signal.
  • Sprawdź, czy nie są włączone żadne dodatkowe filtry lub blokadory na poziomie urządzenia lub aplikacji.

Wiadomości nie są odbiorczo dostępne?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.

Nie można otrzymać wiadomości?

  • Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.

Problem z synchronizacją danych?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Zrestartuj aplikację Signal.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Signal.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry