Usługa "Signal" działa ze stabilnością 99.84%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 29 dni, 22 godz., 49 min, czyli 99.84% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Krakow, Warsaw, Poznan. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Signal jest aplikacją służącą do komunikowania się bez przechodzenia przez serwery trzecich stron. Może się zdarzyć, że awarie są spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS lub problemami u dostawców internetu.
Problem z logowaniem do konta Signal?
Upewnij się, że masz poprawny numer telefonu skojarzony z kontem.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zdjęcia w Signal się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zrestartuj aplikację Signal.
Sprawdź, czy nie są włączone żadne dodatkowe filtry lub blokadory na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Wiadomości nie są odbiorczo dostępne?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Nie można otrzymać wiadomości?
Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Problem z synchronizacją danych?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zrestartuj aplikację Signal.
Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Signal.