Usługa "SMYK" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną SMYK?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.smyk.com/contact
Media społecznościowe: @SMYKSupport
Co się stało z SMYK?
SMYK to usługa świadcząca wsparcie techniczne i dostarczająca rozwiązań w zakresie komunikacji i innych funkcji. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu oraz inne naruszenia infrastruktury.
Problem z logowaniem do konta SMYK?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Przetestuj połączenie z internetem.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Zdjęcia w SMYK się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy serwer SMYK nie jest awarijny.
Błędy w przeglądarce?
Spróbuj odświeżyć przeglądarke.
Upewnij się, że używasz aktualnej wersji przeglądarki.
Sprawdź, czy nie są włączone wtyczki blokujące reklamy lub inne, które mogą wywoływać problemy.
Nie można dodać nowego komentarza?
Sprawdź, czy masz aktywne konto.
Upewnij się, że nie występują problemy z połączeniem.