Czy Sonos nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Sonos

Sonos

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: sonos.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Sonos" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Sonos nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Sonos?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Sonos?

  • Formularz kontaktowy na stronie https://support.sonos.com
  • Media społecznościowe: @SonosSupport

Co się stało z Sonos?

Sonos to system domowy, który zapewnia synchronizację dźwięku między różnymi urządzeniami. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować problemy z połączeniem internetowym, prace techniczne lub ataki DDoS.

Problem z podłączeniem do sieci?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przegraj urządzenie i ponownie je podłącz.
  • Spróbuj połączyć się z inną siecią.

Problem z synchronizacją między urządzeniami?

  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia mają aktualizowane oprogramowanie.
  • Sprawdź połączenia między urządzeniami.
  • Użyj funkcji resetu sieci w aplikacji Sonos.

Problem z dźwiękiem?

  • Sprawdź poziom głośności i ustawienia dźwięku.
  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia są poprawnie podłączone.
  • Spróbuj zmienić lokalizację źródła dźwięku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry