Strona lub aplikacja Speedtest nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Speedtest!

Speedtest

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://speedtest.net

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Speedtest" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Speedtest?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://support.speedtest.net/contact
  • Media społecznościowe: @speedtest_support

Co się stało z Speedtest?

Speedtest to usługa do testowania prędkości internetowej. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Speedtest?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
  • Przetestuj połączenie z internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.

Zdjęcia w Speedtest się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeładowaj stronę.
  • Sprawdź, czy nie są włączone blokady adresów lub poprawki sieciowe, które mogą blokować obrazy.

Speedtest nie odpowiada?

  • Sprawdź swoją sieć i połączenie z internetem.
  • Przetestuj inną stronę lub aplikację, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony dostawcy internetu.
  • Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Speedtest.

Błąd podczas wykonywania testu prędkości?

  • Upewnij się, że nie są włączone żadne programy lub usługi, które mogą blokować testy prędkości.
  • Przetestuj inne sieci lub lokalizacje, aby wykluczyć problemy ze strony dostawcy internetu.
  • Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć rodzinne urządzenia lub router.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry