Usługa "Speedtest" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Speedtest?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://support.speedtest.net/contact
Media społecznościowe: @speedtest_support
Co się stało z Speedtest?
Speedtest to usługa do testowania prędkości internetowej. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Speedtest?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Przetestuj połączenie z internetem.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Zdjęcia w Speedtest się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeładowaj stronę.
Sprawdź, czy nie są włączone blokady adresów lub poprawki sieciowe, które mogą blokować obrazy.
Speedtest nie odpowiada?
Sprawdź swoją sieć i połączenie z internetem.
Przetestuj inną stronę lub aplikację, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony dostawcy internetu.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Speedtest.
Błąd podczas wykonywania testu prędkości?
Upewnij się, że nie są włączone żadne programy lub usługi, które mogą blokować testy prędkości.
Przetestuj inne sieci lub lokalizacje, aby wykluczyć problemy ze strony dostawcy internetu.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć rodzinne urządzenia lub router.