Usługa "Stripe" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Stripe to usługa przetwarzania płatności, która zapewnia integrację z systemami e-commerce i innymi platformami. W przypadku problemów może się stać, że usługa jest niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Stripe?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane użytkownika.
Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
Użyj innej przeglądarki lub sprawdź, czy poprawnie działa Twoje połączenie internetowe.
Problemy z przetwarzaniem płatności?
Sprawdź, czy masz wystarczające środki na koncie Stripe.
Upewnij się, że wprowadzono poprawną informację kartową.
Skontaktuj się z pomocą techniczną Stripe.
Błędy w aplikacji Stripe?
Sprawdź, czy używasz najnowszej wersji aplikacji lub interfejsu.