Usługa "T-Bull" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną T-Bull?
Formularz kontaktowy na stronie https://www.t-bull.com/support
Media społecznościowe: @t_bull_support
Co się stało z T-Bull?
T-Bull to usługa dostarczająca wielu funkcji online. Usługa może być niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne techniczne problemy.
Problem z logowaniem do konta T-Bull?
Upewnij się, że wprowadzony adres e-mail lub hasło są poprawne.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy serwis nie jest w offline lub awarii.
Zdjęcia w T-Bull się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Opróżnij cache przeglądarki.
Spróbuj uzyskać dostęp do innej strony, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony sieciowej.
Co robić, gdy T-Bull nie odpowiada?
Przeprowadź test połączenia z internetem.
Sprawdź, czy serwer T-Bull nie jest przecięty.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.
Problem z synchronizacją danych?
Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji.
Sprawdź połączenie internetowe.
Wyłącz i ponownie włącz synchronizację w aplikacji.
Serwis jest wolny, ale nie działa?
Sprawdź, czy serwis nie jest w trybie konserwacji.
Przeprowadź czyszczenie pamięci na urządzeniu.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.