Czy Tableau nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Tableau

Tableau

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: tableau.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Tableau" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Tableau nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Tableau?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Tableau?

  • Formularz kontaktowy: https://www.tableau.com/support
  • Media społecznościowe: https://www.tableau.com/community

Co się stało z Tableau?

Tableau jest narzędziem do analizy danych, które umożliwia wizualizację i szczegółową analizę. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Tableau?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Sprawdź, czy serwer, na którym przebiega sesja, jest dostępny.

Dane w Tableau się nie wyświetlają?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do widoku danych.
  • Sprawdź połączenie sieciowe i wykonywanie serwera.
  • Przeanalizuj konfigurację połączenia z bazą danych.

Bląd w danych wykresów?

  • Sprawdź, czy źródło danych jest prawidłowo skonfigurowane.
  • Upewnij się, że dane są prawidłowo formatowane.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z łącznością z źródłem danych.

Brak dostępu do narzędzi analizy?

  • Upewnij się, że masz aktywny subskrypcyjny plan.
  • Sprawdź, czy nie wystąpiły zmiany w konfiguracji systemu.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry