Strona lub aplikacja Temu nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Temu!

Temu

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://temu.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Temu" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Temu?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.temu.com/support

Co się stało z Temu?

Temu może nie działać z różnych powodów, w tym prac technicznych, ataków DDoS lub problemów u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Temu?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyścić cookies i dane cache w przeglądarce.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną przez formularz kontaktowy.

Zdjęcia w Temu się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Przeładowaj stronę internetową.
  • Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą innej przeglądarki.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną przez formularz kontaktowy.

Temu jest wolne, ale nie mogę się zalogować?

  • Upewnij się, że serwis nie jest w pracy konserwacyjnej.
  • Sprawdź, czy serwis nie poddano atakowi DDoS.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną przez formularz kontaktowy.

Temu nie odpowiada na zapytania?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Przeładowaj stronę internetową.
  • Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą innej przeglądarki.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną przez formularz kontaktowy.

Temu nie działa na moim urządzeniu mobilnym?

  • Upewnij się, że masz aktualną wersję aplikacji.
  • Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć urządzenie.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną przez formularz kontaktowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry