Czy The Sims 4 nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Strona główna»Gry»The Sims 4
Logo The Sims 4

The Sims 4

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: ea.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "The Sims 4" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego The Sims 4 nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z The Sims 4?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną The Sims 4?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://help.ea.com
  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.ea.com/contact
  • Media społecznościowe: @EAHelp

Co się stało z The Sims 4?

The Sims 4 to popularny gry na komputer, w którym użytkownicy mogą tworzyć i kontrolować życiorysy swoich postaci. Możliwe przyczyny awarii mogą być różne, w tym prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta The Sims 4?

  • Upewnij się, że używasz poprawnych danych logowania.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeprobuj się zalogować na innym urządzeniu.

Zdjęcia w The Sims 4 się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Zresetuj połączenie z internetem lub urządzenie.
  • Sprawdź, czy nie są blokowane pliki obrazów przez przeglądarkę.
  • Przeładowaj stronę.

Błędy podczas gry?

  • Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
  • Wyłącz i ponownie włącz grę.
  • Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.

Problemy z synchronizacją danych?

  • Upewnij się, że masz stablilne połączenie z internetem.
  • Sprawdź, czy nie są blokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.
  • Wyłącz i ponownie włącz urządzenie.

Brak reakcji na działania w grze?

  • Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
  • Przeprobuj się połączyć na innym serwerze.
  • Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry