Strona lub aplikacja The Sims 4 nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu The Sims 4!

Strona główna » Gry » The Sims 4

The Sims 4

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://ea.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "The Sims 4" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną The Sims 4?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://help.ea.com
  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.ea.com/contact
  • Media społecznościowe: @EAHelp

Co się stało z The Sims 4?

The Sims 4 to popularny gry na komputer, w którym użytkownicy mogą tworzyć i kontrolować życiorysy swoich postaci. Możliwe przyczyny awarii mogą być różne, w tym prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta The Sims 4?

  • Upewnij się, że używasz poprawnych danych logowania.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeprobuj się zalogować na innym urządzeniu.

Zdjęcia w The Sims 4 się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Zresetuj połączenie z internetem lub urządzenie.
  • Sprawdź, czy nie są blokowane pliki obrazów przez przeglądarkę.
  • Przeładowaj stronę.

Błędy podczas gry?

  • Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
  • Wyłącz i ponownie włącz grę.
  • Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.

Problemy z synchronizacją danych?

  • Upewnij się, że masz stablilne połączenie z internetem.
  • Sprawdź, czy nie są blokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.
  • Wyłącz i ponownie włącz urządzenie.

Brak reakcji na działania w grze?

  • Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
  • Przeprobuj się połączyć na innym serwerze.
  • Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry