Usługa "Trello" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego Trello nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Trello?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Trello?
Formularz kontaktowy: https://support.trello.com
Media społecznościowe: @TrelloHelp
Co się stało z Trello?
Trello to narzędzie do zarządzania projekty, które umożliwia grupową współpracę. Może się zdarzyć, że usługa Trello staje się niedostępna ze względów technicznych, takich jak prace na serwerach, ataki DDoS lub problemy z dostawcą internetowym.
Nie można się zalogować do konta Trello?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inne przeglądarki.
Spróbuj odnowić hasło.
Zdjęcia w Trello się nie ładują?
Upewnij się, że zdjęcia są w poprawnym formacie.
Spróbuj przesłać zdjęcia ponownie.
Sprawdź ograniczenia rozmiaru plików w Twojej karcie.
W kartach Trello brak danych?
Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do przeglądania karty.
Sprawdź, czy karta nie została usunięta lub zmieniona.