Usługa "VeloBank" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną VeloBank?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.velopank.com/support
Media społecznościowe: @velopank_support
Co się stało z VeloBank?
VeloBank to usługa finansowa, która zapewnia komfortowe płatności online. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Problem z logowaniem do konta VeloBank?
Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce.
Spróbuj się zalogować z innego przeglądarki lub urządzenia.
Blokada przez system ochrony przed fałszywymi adresami (DNSBL)?
Sprawdź, czy adres IP nie jest włączony do listy DNSBL.
Skontaktuj się z dostawcą internetu lub serwisem DNSBL, aby uzyskać pomoc.
Spróbuj użyć innego serwisu DNS (np. Google Public DNS).
Przepisywanie strony lub awaria serwera?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź status serwera za pomocą narzędzi online (np. Downdetector).