WeTransfer Status działania, problemy i opinie
Oficjalna strona: wetransfer.com
Aktualny status: Działa Ostatnie zgłoszenie: 20.10.2025 20:48
Zgłoś problem U mnie działa
0 Zgłoszenia w 24h
0 Potwierdzenia działania w 24h
Usługa "WeTransfer " działa ze stabilnością 100.00 %. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00 % czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00 % czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw . Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera .
Miasta z awariami (24h) No outage reports with location data in the last 24 hours.
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Statystyki ogólne Rodzaje problemów (ogółem)
Strona internetowa się nie otwiera 1 Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Dlaczego WeTransfer nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z WeTransfer? Jak skontaktować się z pomocą techniczną WeTransfer?
Formularz kontaktowy na stronie: https://support.wetransfer.com
Media społecznościowe: @WeTransferSupport
Co się stało z WeTransfer?
WeTransfer to usługa do przesyłania plików. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta WeTransfer?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
Zaloguj się za pomocą innego przeglądarkowego urządzenia.
Zdjęcia w WeTransfer się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Odwiedź stronę za pomocą innej przeglądarki.
Spróbuj ponownie załączyć zdjęcia.
Pliki nie są prawidłowo odbijane przez odbiorcę?
Upewnij się, że odbiorca ma właściwe narzędzie do otwierania plików.
Spróbuj przesłać plik w innym formacie.
Sprawdź, czy plik nie przekroczył limitu rozmiaru.
Wiadomości w WeTransfer nie są odbijane?
Sprawdź, czy wiadomość nie została przeniesiona do kosza.
Upewnij się, że adresat nie jest blokowany.
Spróbuj ponownie wysłać wiadomość.