Czy WeTransfer nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo WeTransfer

WeTransfer

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: wetransfer.com

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 20.10.2025 20:48

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "WeTransfer" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw. Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Strona internetowa się nie otwiera1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego WeTransfer nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z WeTransfer?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną WeTransfer?

  • Formularz kontaktowy na stronie: https://support.wetransfer.com
  • Media społecznościowe: @WeTransferSupport

Co się stało z WeTransfer?

WeTransfer to usługa do przesyłania plików. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta WeTransfer?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
  • Zaloguj się za pomocą innego przeglądarkowego urządzenia.

Zdjęcia w WeTransfer się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Odwiedź stronę za pomocą innej przeglądarki.
  • Spróbuj ponownie załączyć zdjęcia.

Pliki nie są prawidłowo odbijane przez odbiorcę?

  • Upewnij się, że odbiorca ma właściwe narzędzie do otwierania plików.
  • Spróbuj przesłać plik w innym formacie.
  • Sprawdź, czy plik nie przekroczył limitu rozmiaru.

Wiadomości w WeTransfer nie są odbijane?

  • Sprawdź, czy wiadomość nie została przeniesiona do kosza.
  • Upewnij się, że adresat nie jest blokowany.
  • Spróbuj ponownie wysłać wiadomość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry