Usługa "Wolt" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego Wolt nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Wolt?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Wolt?
Formularz kontaktowy na stronie www.wolt.com
Media społecznościowe: @WoltHelp
Co się stało z Wolt?
Wolt to usługa dostarczająca produkty za pośrednictwem witryny internetowej i aplikacji mobilnej. Może się zdarzyć, że usługa nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Wolt?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
Prześlij ponownie formularz logowania.
Zdjęcia w Wolt się nie ładują?
Przeglądnąć połączenie z internetem.
Przeładować stronę.
Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.
Dostawa w Wolt nie przychodzi?
Upewnij się, że adres wystawiony w zamówieniu jest poprawny.
Sprawdź, czy w wybranym odcinku dostępna jest dostawa.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Błędy w aplikacji Wolt?
Przeładować aplikację.
Zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.
Co robić, gdy zamówienie w Wolt nie zostało odebrane przez kierowcę?