Usługa "Zalando" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zalando?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.zalando.com/contact
Media społecznościowe: @ZalandoSupport
Co się stało z Zalando?
Zalando to duży portal handlowy, który może być czasami niedostępny ze względów technicznych lub ze względu na problemy w sieci. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Zalando?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wyczyścić pliki cookies w twojej przeglądarce.
Spróbuj się zalogować za pomocą innego urządzenia.
Zdjęcia w Zalando się nie ładują?
Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
Sprawdź połączenie z Internetem.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Brak możliwości dodawania elementów do koszyka?
Sprawdź, czy nie przekroczyłeś limitu ilościowych produktów do dodania do koszyka.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Problemy z przeglądaniem strony mobilnej?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź, czy nie używasz starszej wersji przeglądarki.
Spróbuj przełączyć się na inny profil użytkownika (np. testowy).
Strona się nie ładuje?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
Sprawdź, czy nie blokuje Cię przeglądarka lub system operacyjny.