Czy Zalando nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Zalando

Zalando

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: zalando.pl

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Zalando" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Zalando nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Zalando?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zalando?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.zalando.com/contact
  • Media społecznościowe: @ZalandoSupport

Co się stało z Zalando?

Zalando to duży portal handlowy, który może być czasami niedostępny ze względów technicznych lub ze względu na problemy w sieci. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Zalando?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
  • Spróbuj wyczyścić pliki cookies w twojej przeglądarce.
  • Spróbuj się zalogować za pomocą innego urządzenia.

Zdjęcia w Zalando się nie ładują?

  • Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.

Brak możliwości dodawania elementów do koszyka?

  • Sprawdź, czy nie przekroczyłeś limitu ilościowych produktów do dodania do koszyka.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.

Problemy z przeglądaniem strony mobilnej?

  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź, czy nie używasz starszej wersji przeglądarki.
  • Spróbuj przełączyć się na inny profil użytkownika (np. testowy).

Strona się nie ładuje?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
  • Sprawdź, czy nie blokuje Cię przeglądarka lub system operacyjny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry