Usługa "Zoho" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zoho?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej https://support.zoho.com
Media społecznościowe: Zoho ma obecność na platformach takich jak Twitter i Facebook.
Co się stało z Zoho?
Zoho to rozwiązanie integracyjne oferujące wielokanałowe narzędzia do zarządzania biznesem. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Zoho?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w twojej przeglądarce.
Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.
Zdjęcia w Zoho się nie ładują?
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji.
Sprawdź połączenie z Internetem.
Przetestuj inną sieć lub lokalizację, aby wyeliminować problemy ze stroną sieciową.
Błędne dane w Zoho?
Sprawdź swoje dane wprowadzone w aplikacji.
Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoho przez formularz kontaktowy.
Zoho jest zbyt wolne?
Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
Przeanalizuj załadowanie innych stron, aby wyeliminować ogólne problemy z połączeniem.
Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest pod wpływem awarii.
Błędy serwera w Zoho?
Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie włączyć aplikację.
Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.