Czy Zoho nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Zoho

Zoho

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: zoho.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Zoho" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Zoho nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Zoho?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zoho?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej https://support.zoho.com
  • Media społecznościowe: Zoho ma obecność na platformach takich jak Twitter i Facebook.

Co się stało z Zoho?

Zoho to rozwiązanie integracyjne oferujące wielokanałowe narzędzia do zarządzania biznesem. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Zoho?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w twojej przeglądarce.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.

Zdjęcia w Zoho się nie ładują?

  • Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inną sieć lub lokalizację, aby wyeliminować problemy ze stroną sieciową.

Błędne dane w Zoho?

  • Sprawdź swoje dane wprowadzone w aplikacji.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoho przez formularz kontaktowy.

Zoho jest zbyt wolne?

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
  • Przeanalizuj załadowanie innych stron, aby wyeliminować ogólne problemy z połączeniem.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest pod wpływem awarii.

Błędy serwera w Zoho?

  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie włączyć aplikację.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoho.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry